• Goede zorg
  • Ook voor alleen informatie
  • Vriendelijkheid
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaar verpakt
  • Goede zorg
  • Ook voor alleen informatie
  • Vriendelijkheid
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaar verpakt

Klachten

Wij staan achter elk product wat wij aanbieden. Het kan natuurlijk voorkomen dat een product niet naar behoren werkt of dat u enigszins niet tevreden bent over uw aangkocht product.

Mocht dit zo het geval zijn dan stellen wij het op prijs dit eerst bij ons te melden. Dit kan via het contactformulier of een mailtje sturen naar info@shrimpforyou.nl. Wij zullen uw niet goed werkende product te vervangen of samen met u kijken of we uw ontevredenheid weg kunnen nemen en samen kijken naar de juiste oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Garantie

Het kan natuurlijk voorkomen dat een product kapot is gegaan tijdens het vervoer of dat het niet naar behoren werkt wegens een productiefout. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Dit kan via het contactformulier of via een email naar info@shrimpforyou.nl. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.